HTML

Viktor a konyhában - receptek tőlem, nektek

Kedvenc étel(többnyire sütemény)receptjeimet fogom publikálni itt, megjegyzésekkel, fotókkal, mindenki legnagyobb örömére.

Friss topikok

Váncsa István Szakácskönyve: Ezeregy recept

2009.09.23. 12:00 Viktor-a-konyhában

Véletlenül, egy cikkben elejtett félmondatból tudtam meg, hogy egyáltalán létezik. Azóta vadászom. Sehol nem lehetett kapni, boltokban, antikváriumban, sehol. Nyoma veszett, eltűnt, kész. Aztán, igazi Öntudatos Fogyasztó módjára, írtam a kiadónak, és egy kedves válaszból megtudtam, hogy ősszel lesz utánnyomás. Lett. Izibe rendeltem is hármat (kettő ajándék, egy nekem), amíg van.

Aki akarja és tudja, próbálja megrendelni-venni a  a Vince kiadónál , 20% kedvezményt adnak. A szerző stílusát kedvelők jól fognak szórakozni nem csak a remek recepteken, hanem a jól ismert váncsás stílusban megírt átkötő szövegeken is. Előbb-utóbb majd főzök is belőle, de azt úgyis megtudjátok.

 

 

2 komment

Címkék: könyv melegen ajánlom vancsa

A bejegyzés trackback címe:

https://viktorakonyhaban.blog.hu/api/trackback/id/tr701400029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Coryk 2009.09.23. 20:55:14

Szia!
Ez a könyv szerencsére nekem meg van és imádom, olvasni is.Napokig olvastam és a párom nem tudta, hogy min nevetgélek olyan jól. Nagyon kedvelem a stílusát.

Viktor-a-konyhában · http://viktorakonyhaban.blog.hu 2009.09.23. 23:16:17

Most már nekem is megvan :) És szintén bele-bele olvasgatok, a receptekbe is. Csak aztán nehéz letenni.
süti beállítások módosítása